17/11-09 & 18/12-09

I torsdags vare ju sjuuukt kaos i trafiken så jag missade svenskan,jag&Martina fick skjus av hennes mamma till centrum sen stod vi inne i centrum med Sandra och Priyanka,fick se smycket Ramin skulle få.
Sen när vi skulle av bussen vid skolan fick vi hoppa av bussen för det var så mycket snö,heelst sjukt mkt snö!
Såg så kul ut för alla elever gick på led och kolla ner i baken för dte blåste så mycket.
Aja vi hann va på lektionen i 10min,sen gick vi till engelska läraren och sa att vi skulle fixa till Ramin eftersom det var hans sista dag på Tullinge Gymnasium,så vi hade fixat massa fika,en söt film till honom och köpt ett smycke,ett halsband med en bricka där det stod hans namn och OP09A.
Bilder kommer sen från dagen!
Sen slutade vi efter det och så skulle man hem också,inge bussar i Botkyrka gick så jag,Martina,Mimmi och Sandra gick till Tullinge Centrum. Kom hem,skotta lite snö från bilen. Gick och la mig väldigt tidigt också,låg i min säng med sockor och mjukisbrallor och kollade på Sagan om ringen och läste lite,sen släckte jag ner hela rummet så det var kolsvart och sen somnade jag,har sovit as skönt asså!

Det är dags för fredags mys...hoppas inte föräldrarna stör....

Sjunger alltid den låten på fredisar.
Började 10 över 10 idag,så sjukt naize!
Sa efter dagen till Martina att det var en vääldigt onödig dag eftersom vi satt bara där och sen kolla på massa uppträdanden. Hon sa då att man fick ju se massa snygga killar och det övertygade mig att det var värt att gå till skolan,hhah!
Låg i sängen ett bra tag och prata med Felicia,hon sover i min soffa eftersom hon vill inte sova själv där nere,sen kom mamma upp och la sig också,så vi låg i en halvtimme och bah snacka.
När vi kom till skolan gick vi till biblan för min och Jossans böcker hade kommit,så nu ska jag läsa massor!
Sen i gympa salen vare massa som sjöng,säger bara en sak...Älskar killar som kan spela gitarr!
En kille spelade först gitarr,sen börja han sjunga och sen i en annan låt spelade han trummor,lixom haallå? drömkillen va fan+han var snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0