Sent inlägg om Fredag!

Har fan glömt att skriva om min vardag dom senaste dagarna.
I fredags var skolan riiiktigt jävla chill,började skolan med bild där vår lärare snacka en massa och så klart kommer jag inte ihåg nånting för jag somna,men men det var inget viktigt!
Nytt arbete,typ rita ett omslag till en bok eller skiva,jag valde ofc skiva och titeln var något med sunlight,kommer inte ihåg riktigt och det ska va hiphop/rap,höhö!
Sen vare ju dags för lucia tåget,väldigt kort och tråkigt lucia tåg det här året,satt framför Enzo och det var riktigt dumt gjort,han satt typ och gjorde att jag börja garva hela tiden,så en lärare stod o titta på mig hela tiden,gah!
Sen tog han min mössa hela tiden,eller jaah han försökte.
Matte sen och då gick Ramin igenom ett matte papper,lunch sen och det blev grött,mumsigt!
Sen slutade vi efter matten igentligen för PeA var sjuk och så fick vi ett arbete av Britt Marie från hennes lektion som man kan göra hemma,meeen vi(jag,mimmi,jossan&Martina) åkte inte hem,vi stannade kvar tills 14.10 för vi skulle på en föreläsning kan man säga där en kvinna som vunnit nobelpris skulle prata,intressant men fattade nada!
Drog hem snabbt,åt middag och städade rummet,Sara kom över och vi kolla idol och hade en liten photoshoot,så jävla kul att både bli fotad och fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0