Middag i stan

Kom nyss hem från stan,åt middag med family. Från början skulle det bara vara min familj+Morfar&Eva men så kom Moster,kusiner,kusinernas pappa och hans nya barn Kleo(som var sjukt söt)
Hade as trevligt,gick hem sen till Morfar&Eva en stund och snackade lite,kom fram till att jag ska sova hos dom imorrn efter Pride Park.
Ja,jag ska ditt imorrn,schlager kväll imorrn. Min mosters kille fixa biljetter åt mig och Jessica.
Festa till 12,för det stänger då,åker hem till Morfar&Eva i stan och sover där,åker hem tidigt på morgonen,packar och fixar mig tills pappa kommer hem,drar till Landet,kommer hem på Lördag eller tidigt på SÖndag,drar sen till Göteborg
Haha sitter på Facebook och snackar med nån Oliver Dackovic,nån gubbe från Macedonien,han håller på oh frågar om jag har pojkvänn och shiet,usch!
Nu ska jag spela antingen wow eller sims,hmm!
Är skita sugen på att spela wow,men min syster vill kolla på när jag spelar sims.
Aja vi får se hure blir.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0