25/11-09

Slutade runt 12 idag,riktigt apskönt asså!
Hade matte först och då skrev vi massa regler inom det kapitlet vi håller på med,har skrivit tyo 13 och ska skriva runt 20,kuuul!
Medicin sen,helt okej faktiskt. Arbetsmiljö och säkerhet efter och då skulle man bah leta upp en artikel på datan om Psykosocial arbetsmiljö.sen satt vi och chatta med Martina på facebook som ligger hemma och är sjuk.
Sen fick vi reda på vårt prov och jag fick VG,så jävla totaly happy,hade ett skit stort leende på läpparna hela tiden.
Låg på bordet och spela spel på Jossans mobil medans hon och Mimmi körde hänga gubbe på tavlan.
Drog till lunchen sen,gröt och det var yummie.


Heeej jag är kär!
Nej asså han är absolut inte etta på min lista. Etta på min lista kommer alltid va Robert Pattinson
men jag ska gifta mig med Taylor York,klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0