Hatar Rubriker.

Usch den här dagen var så seg,eller asså så lång!
Torsdagar slutar vi alltid 16.00,men vi fick sluta en halv timme tidigare så jag hann hämta mitt leg.
Hände inte så mycket idag,hade matte prov muntligt,gick åt helvete säkert,man fick gå fram till tavlan och räkna ut ett tal,jag fick inte ens räkna klart,kunde den faktiskt!
Tror Ramin var ganska stressad för hans andra lektion började. Hahah juste hände världens sjukaste och roligaste sak idag,vi var på väg till våra skåp och vi snackar o bla bla...så bah kommer Ramin o säger något som får oss alla att skrika och alla bah kolla på oss. Sen börja vi döö garva och Ramin med,hahaha!
Asså ändå såg jag honom i ögonvrån så blev jag skit rädd.
Sista lektionen hade vi Medicinsk Grundkurs och vi kunde inte diirekt koncentrera oss om man säger så.
Martina&Jossan hade väärsta vattenkriget och Maria vart as arg,haha,jag och Mimmi bah satt där som två änglar(a)
Kom hem,kolla på tv och följde med mamma och handla,köpte en tidning och tandkräm(ska ha med mig i skolan)
Köpte Julia och så stod det att det var Twilight Speciall,kyss mig nånstans för det var fan typ två sidor om New Moon och en affisch+Lite om Taylor. Så dåligt!

Snart ska jag mysa med glögg&pepparkakor,Gilla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0