Jag&Evelina pratar New Moon.

Har ju passat Alice och Jasper idag,inte en lätt uppgift om man säger så.
Runt halv 2 tiden drog jag ner till robbans o träffa Jossan,Martina och Mimmi o åt lunch där,satt och snacka skit mkt om New Moon och så,gick hem sen o kolla på tv och sen hjälpte jag till med maten.
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att blogga och chatta,ska typ ta tacos nu för jag vart fedt hungrig.
Tur att Reza åkte ut ur Idol,finally!
Nej men har chattat med Evelina också,hon var ju på premiären idag på New Moon och hon tyckte den var lika bra som jag tyckte så vi har disskuterat ungefär hela filmen nu då.












Att man kan va så besatt? Jag har faktiskt fått min mamma att läsa den,eller hon ska försöka iaf.
Får vi se hur det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0