Veckans schema.

Ungefär så här ser min vecka ut nu.
Idag(Tisdag): Kommer hem och äter något och plugga plugga plugga massvis framför Buffy.

Onsdag:Fota massa när jag kommer hem,ända dagen det är ljust när jag kommer hem. Måste göra mig redo för torsdag kväll oxkså.

Torsdag:Tom Tits,ska vara där vid ett men ska åka tidigare med Mimmi,Jossan och Martina för vi ska äta lunch på donken innan. Sen hem snabbt och ta det lungt och sen dra till Midnattsvisningen på Heron som slutar runt 2 på natten,sen hem och sova.

Fredag:Lediga,ska förmodligen äta lunch på Robbans med tjejerna,måste vara hemma för jag ska ta hand om valparna.

Lördag:Ut och fota en massa och sova och plugga.

Söndag:Plugga lite,fota om jag pallar och läsa om foto.

Intresseklubben antecknar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0