Halvdag med OP09A.

Sorry för att jag är lite efter med att blogga.
Hösten tar verkligen på en,orkar fan ingenting längre.
Igår hade vi ju typ bara halvdag kan man säga,för vid lunch gick hela klassen till TB och åt.
Det var väldigt trevligt,åt kebabpizza.
Har tagit jätte många bilder som säkert kommer komma upp på bloggen lite då och då,kommer lägga upp några snart. Sen gick vi tillbaka och gick in i bäddrummet där vi alla tog fram filtar och sånt,hade avslappning,skit skönt fan,höll på somna,hehe. Sen tog vi fram masagesängarna och masserade varandra,skit skönt!
Priyanka badade fotbad,Ali&Darling tog blodprov på varandra,riktig skön timme(timmar).
Sen drog man hem,kom på att Martina hade mitt block i sin väska så vi gick och mötte varandra i kylan,fy!
Juste vårt kylskåp är trasigt så vi var typ tvungna att slänga all mat,LoLz på det!
Så nu pallar jag inte skriva mer.......Adiós♥










Pallar inte lägga upp fler. Kommer fler med tiden....lol det där lätt ju fult!
ADiiiios!

Kommentarer
Postat av: Fernan

Geif mig pizza :R

2009-10-15 @ 00:12:31
URL: http://gameteaser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0