Stan

Var ju stan igår och shoppade med Mimmi,Jossan och Martina.
Det var riktigt mysigt,åt lurre i Kungshallen och shoppade galet.
Haha jag sprutade parfym på Jossan som lukta skit stark och jag fick igen genom att hon tog chock blå färgad ögonskugga och smeta över hela kinden,öhm det var inge kul!
Fick stå mitt i H&M och försöka få bort det värsta,såg ut som en smurf :(
Här kommer bilder från dagen♥
Örhängen med tryck från Åhléns
Mascara från H&M
Twilight tidning från Pressbyrån.
Tröjan står det 'No boys but Vampire' som vi alla köpte o ska ha på Midnattsvisningen,
ni som ska dit kommer nog inte missa oss ;)
Martina&Jossan

Mimmi

Mimmi i mösa ;)

Jossan

Lunch i Kungshallen

Jag,Mimmi&Martina

Cupcakes

Tequila♥

New Moon biljetter♥

När jag kom hem hade jag fått massa presenter,kändes som en tiiidig födelsedag typ plus att syrran&Kussen hade bakat as goda muffins.
Fick 200kr av mormor för hon tyckte det var synd om mig om mina tänder(a)
Coola lincer från en tävling jag vann,wihhu!
Och 200kr fick jag av pappa på morgonen för jag skulle ha något att shoppa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0