Fredag.

Jaha då vare Fredag,skönt!
Idag gjorde vi inte så mycket,hade bild först och jag svär,jag gjorde nada! så jävla tråkigt,satt och ritade med Jossan&Mimmi med sån där pensel med bläck dom hade i föritiden.
Sen hade vi matte och då ville Ramin bara prata betyg och så,behöver inte skriva detaljerat vad han sa,heeeh.
Lurre sen,sket i den,pallade inte. Satt med Jocke&Karin,träffade Lina,hon har rakat av allt hår,så jävla coolt.
Hon passade verkligen i det,så satt och snacka med henne också ett tag.
Arbetsmiljö och säkerhet sen,så tråkigt som vanligt,satt mest och smsa. Efter det hade vi Vård och Omsorgs arbete.
Då fick vi en läxa som jag påbörjade och sen kom Ramin in och så snackade vi om vad vi ska göra med klassen. Det blev att vi ska promenera till TB och sen tillbax,vi ska va hälsosamma och shit.
Åkte till Tumba sen,gick in på Bokhandeln och kolla om det fanns nån rolig bok,hittade ingen som intresserade mig så jag gick till Bibblan och kolla där,hittade några stycken jag ska låna nästa gång. Mötte upp mamma och vi gick o fotade mig till mitt legg. Gick till optikern(?) också och bokade till för att kolla min syn,fedt läskigt?
Kommer se ut som väärldens nörd-Glasögon&Tandställning,Never in my life!
Nu ska jag sluta blogga,Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0