Fredag&Lördag<3

Åh nu ska jag skriva lite om min helg.
I fredas slutade vi runt två kanske,drog hem och börja storstäda helajävla huset,åt middag och sen gick jag och möte Mimmi,Jossan&Martina i Tumba C,vi gick och köpte en massa jävla godis,haha!
Sen börja vi kolla på Instängd och hade mys,sen såg vi Twilight.
Haha det var så kul för alla älskar filmen och kunde replikerna utan till så under hela filmen satt vi och sa alla repliker,hhaa!
Men sen snacka vi en stund och Martina somna först av alla,så jag,Mimmi och Jossan satt och kolla på Disney.
Hannah Montana,H2O och det där programet Selena Gomez är med i.
Det kollade vi på typ till 4,sen började jag och Jossan bädda åt alla sen vakna Martina så då låg vi i sängarna och snackade ett bra tag. På morgonen vakna jag senast,vi åt godis till frukost och sen snacka vi och lyssna på musik.
Sen drog dom hem och då började jag packa,drog in till stan med syrran,mötte Moster&Becca där och vi shoppade hela dagen,köpte uggs(äntligeen!)och en mössa. Fick ett midjeskärp av moster oxå.
Sen åkte vi hem till dom i Hammarby Sjöstad,handlade tacos,bullar och så gjorde moster en kladdkaka.
Sen låg vi i soffan och mös lite,drog ner och hyrde film sen,hyrde She's the man(?) och Titanic.
Alla har sagt att den där She's The Man är skit bra,och det var den väärkligen!
asså den var sjukt bra,så jäävla mkt snygga killar med också.
Så nu ska jag ta och gå o lägga mig.
Vi hörres!♥

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Kika in i min blogg pågår en ny tävling och en självklart en massa nytt om the hills & the city

2009-10-05 @ 12:50:25
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0