Heelvete!

Okej nu ska jag skriva lite kort om min kväll.
Gick på en ganska lång promenad med Sara,vi snackade om allt möjligt.
Sen dukade vi upp med massa mys och såg matchen men såg inte hela eftersom inget hände ju?
Sverige förlora med 0-1,that suucks!
Kollade på Drag me to hell sen,vääärldens äckligast film ever!
Asså den var så läskig,det var lixom en sån där film man satt och hoppade till i hela filmen.
Jag och sara satt och skrek som fan genom hela filmen jag svär.
Så efter denna film kommer jag aldrig va elak mot en gamling igen,inte för att jag har varit det förut,asså jag menar att så fort jag stöter in i en dam ska jag alltid fråga om det gick bra :)

Så vill ni se en film som är skit läskig,ja då ska ni se Drag me to hell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0