HÖÖÖSTLOOV!

Så nu har man tid att blogga,har mycket andra saker för mig på kvällarna.
Kan ni fatta att det är lov?i en vecka?gaash va sjukt nize!
Men halva min vecka går ut på att gå till tandläkaren,kuul va?!
Ska dit på Onsdag och tillbax på Fredag,freedag lixom,hur dum får man va och sätta på en fredag.
jäjä nu ska vi vara positiva,slutade runt två idag drog till Centrum och stog med Alexandra,Jocke och Robin ett tag
Sen gick jag och kolla på en jacka,hittade en jätte fin som jag nog ska köpa. Sen drog jag till biblan och läste lite,fick sms av mamma att gå till banken för att möta henne där,fick stå där ett bra tag och jag hade gaaanska tunna(?) byxor på mig idag,man kan säga att det blåste rakt igenom,kul lixom.
Fixade leg till mig,kommer om en månad,usch! får hoppas att mitt pass funkar till New Moon bara annars dör jag.
Sen gick vi och hämta ut mina glasses,ser gaanska bra ut i dom,kunde vart värre asså. Åkte och handla sen och åkte till mormor för hon skulle få se mig.
Kom hem,satte mig vid tv:n och sen vare middag. Gick upp och städade mitt rum lite snabbt och sen vare idool.
Calle var bäst,heelt klart.
Adiós!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0