I need BIG help!

Det är ju så att det är min födelsedag snart(nästa månad) och jag och min familj har snackat lite om en system kamera. Meeen dom är väldigt dyra,det vet till och med jag!
Så idag sa mamma och pappa att jag måste välja....
Antingen få en system kamera,men då får jag inget annat,kanske en sak i julklapp(om ens det)
Eller så får jag ingen system kamera fast massa annat.
Så va fan ska jag välja?
Min högsta dröm är att få en riktig system kamera.
Men ändå vill jag ha massa presenter.
Hard choice,i know.
SYSTEMKAMERA?



ELLER MASSA ANNAT?


Random bilder från google.

Kommentarer
Postat av: evelina

andra grejer tycker jag. Min lilla syster köpte en vanlig kamera för halva priset och den är precis lika bra som en system :) Det är inte värt det :D

2009-10-29 @ 19:27:27
URL: http://evelinaoeh.blogg.se/
Postat av: Martina

En systemkamera, dom andra sakerna kan du köpa för studiebidraget :)

2009-10-29 @ 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0