In Tha School.

Sitter i skolan för tillfället.
Min morgon startade ganska bra,träffade Erika och Sara på bussen och så träffa men Carro Barro i tumba,
så vi stod och snacka ett tag men sen så skulle dom med tåget.
Hade svnska och då skulle vi redovisa vår intervju,gick väl sådär...
Har Medicinsk Grundkurs nu,har fått nåt project men pallar inte jobba nu,jag och jossan ska jobba imorrn!
Lunch snart om typ 10 min,hoppas dt är god mat.
Sen har vi bara engelska och det är fun,sen har vi idrott och sen sluut.
Men vi hörrs sen pepps!
Grattis föresten Enzo,Christofer&Millberg!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; Nejjj, jag ser på internet:D

2009-10-19 @ 14:42:27
URL: http://evelinaoeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0