Mys Dag&Mys Kväll

Men tjeena!
Ska berätta lite om i fredas till idag,tyyp!
Igår var jag,Jossan&Mimmi sjuukt flunmiga,asså typ hela jävla dagen så jag var helt jävla slut sen.
Drog hem,packade snabbt och drog till Faster&Micke i Spånga,fick vänta ett tag på stationen eftersom Micke&Faster hade vart och kollat på ringar och så helt plötsligt tog en kille en hel bricka med smycken och sprang iväg så Micke sprang efter,orkar inte skriva hela alltet men dom fick tag i honom.
Träffade Magnus i Spånga också,vete fan vad han gjorde där,han ville inte säga,lol!
Men sen drog vi hem till Faster och Micke,åt tacos och kolla på Idol och Kändisdjungeln eller vare heter,sen somna alla förutom jag,så jag satt vid datan och kolla på Heroes.
Idag åt vi frukost och Mickes föräldrar kom förbi och hälsa på,drog in till Gamla Stan sen och kolla på ringar till Micke&Faster,dom valde skit fina ringar asså. Köpte Ben&Jerrys sen och satte oss inne på ett café med Mickes mamma och syster.
Åkte och träffa Farbror,Sohna och Caleb,gick hem till dom och vi lekte en stund med Caleb och så åt vi en sen lunch.
Satt och snacka om massa saker sen skulle jag och syster hem,tyvärr.
Tevlig helg asså. Kommer man hem så är Moster och Rebecka här och så kom Kevin och Jonas lite senare.
Jag,becca och Flissan drog ner till ica och köpte Ben&Jerrys,igen hahh. Och såg Män som hatar kvinnor.
Mysig dag och mysig kväll.
Puss hej då!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0