Gårdagen

Hellu pepps!
Ska berätta lite om gårdagen.
Har inget att berätta igentligen,när vi slutade så träffade jag Matte i Tullinge Centrum och vi åkte hem till mig för han skulle hjälpa mig med matten,gulligt av honom va?
Juste det var en gubbe i Tumba C idag som satt på bänken vid 715,skulle precis sätta mig men såg att han ramla ihop på bänken så jag fick lite små panik och gick därifrån,sen ramla han bakom bänken,alltså mellan bänken och sånt där skyltfönster typ?
Så han fastna där och Ali en kille i min klass och hans polare hjälpte honom och han blöde som fan om benen,näsan.
Gulligt av dom att hjälpa,han var ju typ fett full lixom!
Sen hjälpte han mig med matten och så åt vi lite sen satt vi och spela wow till åtta typ sen åkte han hem. Då åt jag min middag och kolla på idol sen Sweet Home Alabama,älskar ju den filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0