Huvudvärk!

Hej sötisar!
Idag hade vi sovmorgon till 11.20 men jag var tvungen att åka runt åtta ändå för jag skulle till rönken,gick väldigt snabbt så jag drog till donken i Tumba och åt frukost sen åkte jag till skolan och nu sitter jag här och väntar på att lektionen ska börja,kl är 10.35 så det är ett tag kvar!
Mår piss,feber ont i halsen och huvudvärk,lite läskigt för jag har haft ont i huvudet ganska ofta den här veckan :S
Meen iaf så träffade jag Johanna på bussen,haha hon var utklädd till e hiphopare för hennes skola hade frilufsdag(?)
Såg lite kul ut och så träffade vi Carro i Tumba och hon var utklädd till Cheerleader,haha så söta!
Vi fem måste ha en myskväll snart,vi får bestämma en helg!
puss hej då!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0