Min helg.

Fredag:Gjorde inget,sov? nej jag var med Sara ett tag
Lördag:Hela min dag var planerad,åka in till stan med tjejerna och shoppa,istället blev det en dag framför datan eftersom jag inte hade en jeevla remsa.
Men var med BFF Sara på kvällen och vi hade en Channing Tatum kväll kan man väl säga?
Såg Step Up och G.I Joe
Kom hem runt två och då sov alla så jag satte mig vid datan med Kevin och spelade till 3 typ.
Söndag:degade fram till 12 ungefär,gick upp och gjorde inte speciellt mkt. Tog en dusch och la mig framför tv:n
Sen så skjusade(?) pappa&mamma hem mina kusiner och moster till stan och då gick jag ut på en promenad med Jocke och vi snackade om allt ,kärlek,drama,fester ah typ allt,var sjukt länge sen vi verkligen snackade.

lixom laaaavleeeey!♥♥♥
http://1.bp.blogspot.com/_JygqaDRat3k/Scn4O_5iZjI/AAAAAAAADOU/GIA65b8mTVY/s400/channing-tatum_19459039.jpghttp://3.bp.blogspot.com/_UaLWp72nij4/Sf5dpaa9VnI/AAAAAAAAASE/-oXz6-SRUcY/s400/Channing-Tatum6.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0