Mooondaay

haha jag vet att jag loovade Martina och Mimmi att skriva idag,i totally forgot!
well idag hade vi fettaste långa sovmorgonen så jag satt och pvpa lite på wow.
Innan jag drog till plugget hann jag träffa morfar en snabbis,han är här hemma och jobbar hos oss.
Fick gåå ner till Tumba C för ingen buss gick på dagen,missade bussen till skolan så fick ta tåget och gå till skolan,träffade Mimmi och vi gick tillsammans och så möte Martina och Jossan oss på vägen.
Hade medicin och då såg vi bara en tråkig och konstig film och sen fick vi sluta.
Lunch sen och det blev köttbullar och stuvade macaroner,muuuuuums!
På lunchen fick jag väääääärldens bästa idé,nu ska massa 9:or göra gymnasieval,skulle det inte vara sjuukt smart att ta kort på varje snygg kille i vår skola(Tullinge Gymnasium) och på så sätt göra reklam för vår skola?
alla tjejer kommer ju bli galna och vilja börja där då. Ah jag tyckte iaf att det var lågiskt men det tyckte inte Jossan,hahah. När jag kom hem följde jag med mamie ut med hundarna och släppte dom i en rastgård.
Nu ska jag gå o lägga mig och läsa L.A Candy av Lauren Conrad♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0