Schhoola

Nu har skolan börjat igen och det är hemskt!
Lixom redan andra dagen och jag håller på somna på lektionen,piiinsamt.
Hade matte på morgonen,gick väl bra eftersom jag fattade iaf det första hon snacka om. Sen hade vi Samhäll i typ 2h och dom timmarna är heeeeeemska!
Till lunch blev det nån vidrig laxpudding så jag åt nån sur yougurt istället som måste varit gammal,fy!
Ah men sen så var vi på en föreläsning i biblan och den var as boring fast jag&Jossan satt för det mesta och dögarva åt typ inget,jag grät typ haha.
Svenska sen och den va lika tråkig,jag HATAR skolan!
Juste det går en kille i min skola som är as lik Justin Bieber,asså lääskigt lik!
På väg hem så träffade jag Annika och Johanna och vi stod ett tag och snacka innan bussen kom.
Jag och Martina måste ha sett roliga ut asså,båda har typ samma tröja,båda hade röda converse och båda hade Ray Ban glasögon,hahah vi har sån lik stil. Sen hade både jag och Jossan en vit Tshirt på sig idag+våra gråa leggins och röda converse,lite läskigt hur våra stilar är så lika igentligen.
Ah men iaf nu sitter jag här och äter glass och har höögsta volym,hela huset dånar.
Hoppas 90210 börjar snart!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0