Torsdagar är långa dagar.

Börjar runt 8 och slutar 4 på Torsdagar,asså det suger så hååårt!
Skulle skriva något som hände imorse men jag kommer inte ihåg vare va nu igen.
hade Datakunskap på morgonen och jag fick G på mitt prov,jobbade flitigt med Mimmi.
Sen hade vi svenska och då läste vi nån text i grupper,så det var inte så himla farligt. Till lunch fick vi spagetti som inte var direkt den godaste jag ätit men den funkade.
På engelskan var det grupper som fick gå ut och göra NP med vår lärare medans vi satt och jobbade fast sen gick vi ut och "pluggade" och jag hittade 50kr,weei.
Efter engelska hade vi medicin och då läste vi bara några texter om typ två ungdomars liv och blabla....
På matten gjorde inte jag ett skit,hatar matte! suuuuuger så jäävla hårt.
Och sista lektionen hade vi vård där vi mest snackade om APU:n
Jag,Martina och Mimmi var duktiga idag som gick ner till stationen. När jag kom hem började jag men maten direkt eftersom jag kommer ju hem runt 5 tiden,buhu!
Juste fick VG+ på Karl Axel arbetet,fedt stolt asså.
Nej nu pallar jag inte skriva mer,ska äta glass,banan och strössel,thihi.
Varsegoood Jossan ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0