Födelsedagar.

Måste göra en lista så jag har klart över viiiiktiga födelsedagar!

Imorgon fyller *host idioten host* Mohamed Hosni 20 år.
Min syssling Fredrik Lidmyr fyller 19 år på Lördag.
Josefin Stork fyller 17 år den 2 September.
Johanna Franzén fyller också 17 år den 7 September.
Martina Brolin blir mydig den 15 September (WOOHO!).
Min kusin Kevin Jerad fyller 15 år den 24 September,då fåår du ha sex,thihi.
Min älskade Sofia Grandien fyller 14 år den 29 September.
Mikael Johansson fyller ett stort tal! 20 år den 2 Oktober.
Majed Ben'Sedrine från Tunisien fyller 18 år,7 Oktober,då kan han komma till swe o hälsa på mig!
Vodkis Mimmi Solgård fyller 17år den 6 November(Power till November barn!)
Min syssling Magnus Lidmyr fyller 17 år den 13 November,som jag! bästa dagen.♥

Jag och min kära syssling föddes faktiskt på samma dag och samma sjukhus.
Han är bara några timmar äldre än mig,skiitunge!♥




Kommentarer
Postat av: Tinis

Mohamed Gillar vi inte! han behöver inte fylla år (A) HAHAHA

2010-08-23 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0