Första riktiga skoldagen.

Första riktiga skoldagen med lektioner och lunch idag och den var faktiskt helt okej. Hade matte på morgonen och det gick riktigt bra,känns ganska okej att jag fick ig för nu kan jag koncentrera mig på det jag inte kan och nu har jag matte själv och då kan jag fokusera på lektionerna mer. Sen hade vi Människan socialt och konturellt och jag var lite taggad till den lektionen för det var ett nytt ämne. Sen vare lurre och det blev curry med ris,yuummie. En favorit.
Sen hade vi engelska och där hade man en ny lärare som verkade ganska sur så jag vill ha tillbaka Monika har jag bestämt,ändå hon var gammalmodig och tråkig,haha! så kul att mobba lärarna.
Men vi fick nya böcker som var aptråkiga och sen fick vi läsa nån cp text och sen göra uppgifter i par. Jobbade med min Vodkalainen.♥ Sista lektionen hade vi Samhälle och då hade vi nån lärare som hete Are nåånting? och han var ny så vi fick skriva våra namn på en skylt och sen komma på något med sin första bokstav som beskriver sig själv och sen fick man presentera sig lite snabbt,Heter Mikaela,jag är modig,jag bor i Tumba,har fyra hundar och en katt och älskar att fotografera,thihi yes that is a short story about Mikaela!
Sen gick vi ner till Tullinge station,Vodkis,Martina och Jossan köpte cola. Intressant huh?
Min kväll kommer va ür boring för Victor är på nån jävla fotbollsmatch i Örebro och jag vill inte ha några sms av honom då ikväll,han blir lite konstig då ;)♥
Nu ska jag göra annat,vad vet jag inte. PUSS PÅ RUMPISH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0