Innan och Efter.

Städade iof i Lördags men har inte haft tid att lägga upp det!
Men jag tycker det vart riktigt jävla bra. Men säger bara att på kvällen var det kaos i rummet igen,usch jag hatar att heta Mikaela.
Innan.

Efter.


Och eftersom jag har vuxit ifrån Twilight ska alla Twilight affischer ner från väggen och dessutom alla andra förutom min fina Paramore affisch som syns lite där på kanten.
Sen ska jag sätta vita eller svarta hyllor(typ 2-3st) på väggen,gå och ta ut bilder på familj och vänner+bilder som jag har tagit själv och rama in i fina ramar och sätta på hyllorna,sen ska jag köpa såna där fina texter i trä och ha där på. Sen ska jag köpa nytt tyg till min fula soffa som passar till mitt rum. Sen vill jag helst ha en ny matta också. Och så vill jag få bort min öppna spis som inte syns på bilderna och sätta en bokhylla där istället och till sist vill jag ha en ny byrå.
O shit va mycket det blev :S
Ska iaf önska mig det av släkten när jag fyller år. Kanske egentligen dumt att börja ändra nu när jag liksom snart ska flytta ut? (A).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0