Listor.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan.
2. vilken färg på tapeterna? kaffe latte färg.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? inte färgglatt,men vuxet eller va man ska säga
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen helt klart
5. vad vill du ändra där inne? ta bort öppna spisen (jaa jag har en sån!) och sätta en stor bokhylla där,köpa ny soffa+tv och ändra mina väggar.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? xbox
c) dator? nej
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? grannarnas hus och hundgården
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? många när vi har gäster
10. favoritpryl i rummet? Stereon
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Janne
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? har ingen jacka påmig
b) skolväska just nu? -
c) handväska eller liknande just nu? -
3. vad är du beroende av? min ring,vänner,data,musik,mat
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? ingen
6. vad tror du på? tror på gud och att när man dör kommer man upp i himlen
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
8. vad köpte du senast? Kläder
9. har du nåt husdjur? ja
10. vad bor du i?

GREJER
plånbok: svart
tandborste: turkos och min andra är rosa
smycken: min ring,mina pärl örhängen,mitt pärlarmband och mitt halsband och min klocka,shiiet kan hålla på i evigheter.
solglasögon: inga på mig nu
underkläder: Spets bh och björn borg trosor
nagellack: inget på mig nu men favoriten är korall färgat

Kommentarer
Postat av: ErikFlaeder Photos

det går ju typ inte kommentera nånstans på bloggen :o

2010-08-13 @ 04:13:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0