Lördag.

Igår var man in till stan och shoppa med Sara,skulle kolla efter en höst jacka och jag fick hem en riktigt snygg skin jacka som är riktigt mysig. Klantig som jag var köpte jag för liten storlek,men tur att man ska in till stan på Onsdag igen för då kan jag byta den. Sen när vi var på väg hem vart vi båda skiit sugna på att färga håret så då gick vi tillbaka till H&M och köpte hårfärg,båda samma färg också. Sen drog vi hem och jag åt middag snabbt sen drog jag hem till Sara igen och färga håret. Älskar Saras familj,asså det är bokstavligen som att sitta och kolla på något roligt program på tv:n haha dom är så roliga. Hahhaa ni skulle ha sett när vi skulle ta ur färgen på mig i badkaret,jag slänger med hela huvudet rakt i kanten på badkaret,fy fan vilken huvudvärk jag fick!
Ah iaf då garva vi som fan åt det ett tag. Sen när vi var klara mös vi och kolla på Kick Ass med saft och chips.
Kick Ass var verkligen inte som jag trodde! jag hade förväntat mig att det var en barnfilm som alla kunde se och att den skulle vara rolig,så var det ju verkligen inte? brutal säger jag bara,fan ett litet barn som dödar människor med knivar och allt? liksom haallå? usch jag vill inte se den igen.
Sen gillade inte jag heller att dom har gjort den så himla lik Spiderman filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0