Partier.

Idag var det olika partier i vår skola som snacka. Nu ska vi se om jag kommer ihåg vilka det var.
Miljöpartiet,Moderaterna,Sossarna,Folkpartiet. Ah tror det bara var dom fyra. Från 08.10 till 12.00 fick vi sitta och lyssna på deras tal,höll på somna ett antal gånger där asså. Men kul var det när eleverna sa emot,haha det är kul att lyssna på,speciellt när dom har rätt om saken.
Till lunch blev det pasta med tonfisksås men jag åt bara pasta med ketchup. Sen hade vi en kort mentors tid och sen hade vi Samhälle där vi börja jobba med våra partier i grupper. Jag fick Folkpartiet!
Efter skolan drog jag,Jossan och Martina till centrum och kollade på skor,hittade dom skorna jag hade kollat på i stan men 700kr var lite dyrt men sen så hittade jag ett par liknande på H&M's hemsida så dom ska jag fan köpa.
Var ju hos läkaren nyss och då snacka han bara med oss lite och han kkände på min mage och rygg sen fick vi gå.
Ska tydligen inte äta något med mjölk i,i två veckor.kul.
Nu ska jag lägga över bilderna från kameran till datan så ni kan få se dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0