The Voice var gaalet.

Kom in till stan runt 6 tiden och då gick vi och åt på en restaurang som hete Soft. Jag och Sara och två andra tog Pizza medans Malin och Martina tog plankstek. Sen när vi var klara kom Lina och vi drog oss mot Kungsan och vi kom dit precis när The Voice börja men vi drog till kanalen och satte oss där istället och chilla med massa människor och gjorde inte så mkt...
Fick dessutom en fisk på mig nästan,vidrigt!
Drog iaf sen till The Voice och kom ungefär när Crossfire var på scenen och sen var det dags för Sean Banan,hahah han var ju döds skön! Skaaaka rumpa går inte att få ut ur mitt huvud.
Sen bestämmde vi oss för att gå in i mitten av klungan för att vi skulle få se bättre,kom på bra platser till Flo Rida kom ut och ALLA vart heelt jäävla galna,fan vilket drag det var asså. Han är så grym också. Och hans muskler,amajgaad!
Sen var det en kille bakom mig som stod och gned sig mot mig,asså fyfan va äcklad jag blev,usch!
Ah det var helt galet och det var händer överallt och mina fötter vart mosade ett antal gånger. Fanns också en idiot som trängde sig hela tiden och typ alla ramla,usch man ville bara slå till honom typ!
När The Voice var slut drog vi till donken ända bort vid Sveavägen och Malin,Sara och Martina köpte glass.
Senare träffade man Magnus och hans polare och vi satt ett tag och snacka med dem.
Kom hem runt ett och då tog Sara en dusch och jag låg typ och va helt död.
Idag vakna vi runt halv ett och då gick Sara upp och jag låg kvar,pallade inte gå upp.
Sen låg vi och kolla på film halva dagen.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs293.snc4/41004_426898983885_788448885_4755837_2577868_n.jpg
Bild på mig och Sara.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0