tidsfördriv

Hur bor du: Bor i villa
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: Ungefär 1.71
Kan du laga mat: nej
Vad jobbar du med/pluggar du: börjar andra året och går Omvårdnadslinjen
Vad har du på dig just nu: Tubb linne och shorts
Har du någon fobi: Spindlar och disktrasor
Hade du en bra kväll igår: helt okej
Vilket är ditt senaste inköp: En tröja
Din favoritdryck på morgonen: Te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Sommarjobb
Har du sovit i din egen säng inatt: nej sover i en liten stuga på landet
Vad hade du sönder senast: haha ett vinglas
Vem snackade du med senast: kusin
Varm favoritdricka: Te och kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: is te
Alkoholhaltig favoritdricka: cider,vodka lime,mojto,rosévin
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns ej.
Saknar du någon just nu: Sara.
Någon jag stör mig på: finns alltid nån
Intressen: musik,film,data,vänner,kläder
Senaste person du kramade: moster
Senaste person du ringde: minns inte
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: cola
Vill du ha barn: inget jag tänkt på,när jag levt mitt liv maybe
Längtar du till din nästa födelsedag: Jaa! 17 är inte så speciellt men ändå.
Har rakat dina ben någon gång: idag
Är du sugen på något nu:maaaaaat
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ibland när jag är sugen
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: beror på hur mkt
Micro-pop eller poppa själv: själv.
Brukar du baka: Det händer
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja
Vilken låt lyssnade du senast på: nån låt från step up
Har någon annan sovit i din säng inatt: inte vad jag vet
Har du pengar på mobilen: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0