Last couple of days.

Gud va sämst jag är på att blogga!
Har gjort massa saker men har inte bloggat om det.fy mig!
I Måndags hade jag och min käära bästis en liten photoshoot kan man säga,fina bilder vart det. Kan lägga upp några senare när jag orkar. Och sen såg vi Saving Private Ryan hemma hos henne.
I Tisdags fyllde min gammel mormor år så vi var hemma hos henne och fika lite.
Och så fyllde Victor 18 år samma dag så han hade fullt upp med sin släkt,den jäveln fick en resa utomlands och en iphone 4,haaallå lite avis vaah?
Igår var vi i storstaden och det har jag ju redan skrivit om så behöver inte skriva om det igen.
idag skulle jag egentligen träffa Victor men han mådde inte så bra så vi får göra det en annan dag,hoppas jag.
Och idag kommer Sofia och hämtar min älskling Lava,fy fan va jag satt och grät med henne i famnen,jag skulle dö för den hunden asså,älskar henne så sjukt mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0