25/8

Den här dagen har varit gaanska nice. Skulle egentligen haft sovmorgon till 11.10 om jag inte hade haft historia kl.08.10 *sad face* men vi gjorde inte så mkt,fick böcker och snacka mål och vad vi skulle göra under terminen sen drog Tinis hem och då satte jag och Jossan oss i bibblan och kollade på Hajen,riktigt mysigt var det när det börja spöregna också. Etik sen och den var dötrist,typ jobba två och två och skriva om Humanismens människosyn.
Sen hade vi lurre och det blev äcklig korvstroganoff,men jag åt och var tyst för jag var skit hungrig. Hände en skit pinsam sak sen som jag väägrar skriva om här,men ah jag har nog fått min stämpel i skolan nu iaf,kuul!
Engelska sen och vi gick igenom läxan lite snabbt sen fick vi göra andra övningar i grupp.
Drog hem till Victor direkt efter skolan och vi låg i hans säng och kollade på Grown Ups,Day and Knight och lite av A-Team men jag somnade så vi ska se om den en annan dag. Åt pizza till middag,testade något Victor gillade och det var kyckling på pizzan,haha! det var helt ok faktiskt.
Sen låg vi i hans säng igen och bara låg och snacka och sen drog jag hem.
Imorrn börjar jag 10.00 och har bara Omvårdnad sen slutar vi 11.00,då ska jag ta en långpromenad med hundarna,sommarn är slut då måste man börja träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0