fredagar är hemska.

Mina fredagar kommer vara så jävla hemska!
idag var den okej för vi hade ingen sista lektion. Hade massage på morgonen i ca 3h? sen svenska och då jobba vi i grupperna,jag sandra och sofie satt bara och kollade på filmen vi ska redovisa om,den verkar skit bra!
Lunch sen och det vart nån indiskt köttfärs med pasta,helt okej. Sen hade vi Omvårdnad och då redovisade några grupper. Jag,Sarah och Jossan blev övertrötta så vi kunde veerkligen inte hålla käften,jag typ grät så mycket för jag garva så mycket. Vi fick arga blickar av vår lärare hela tiden,men vaah fan ska man göra?
Garvade så mycket åt Sarah,jag gav henne mitt tuggummi i ett papper och sa att det var en present och så börja hon öppna det och lyssnar inte på mig när jag säger att hon ska sluta,sen nästan skricker jag att det är tuggummi och då börjar alla tre döögarva och det är så svårt att va tyst också när man får såna där skrattattacker.
Ahh men sen hade jag håltimme,alltid lika tråkigt att sitta själv. Drog till tumba sen med Jossan och vi gick runt i centrum en stund och åkte sen hem. Yes that was my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0