Gårdagen.

Igår kunde inte jag blogga alls när jag kom hem,hade strömavbrott hela kvällen.
Vaknade på morgonen och skulle sätta på lampan sen märkte jag inte riktigt att den inte sattes igång men sen hörde jag hur pappas fläkt sluta funka och sen skulle jag sätta på lampan igen som jag trodde jag hade sattit på,haha. Sen fatta jag att det var strömavbrott,fick sminka mig i mörkret,var ganska avancerat om man säger så. Drog till skolan,missade nästan bussen men jag hann.
Hade matte först,as trist! sen etik och då fick vi bara jobba i grupperna men jag och Mimmi satt och spela uno på datan och skrattade lite åt varandra. Hahahah dör lite åt oss. Svenska sen och då jobbade vi också i grupperna,lunch sen och det var äcklig mat så vi åt fil och flingor,filen var sur så jag åt inte.
Mentors tid och då snacka vi lite om klassresa som vi ska åka på i trean,förslag?
Samhälle sen och då redovisade vi i grupperna,jag fick hoppa in i sista minuten i Mimmi och Jossans grupp och spela en elaking som skulle slå en slav,hahah jag råka dessutom slå mimmi för tidigt och för hårt,hahah.
Första massage lektionen sen och då gick han bara igenom det vi ska lära oss och om sista stora provet efter gymnasiet.  Fick sluta tidigare och jag drog direkt till tandläkaren,där han då lagade min tandställning,spände för första gången där uppe,helvete va ont det gjorde då,fast det gjorde ondare när han sågade mellan mina tänder för det är för lite space mellan tänderna,han råka såga rakt ner i tandköttet så det är värsta såret där nu.
Hahah dom är så himla roliga där också,man ligger där och försöker att inte garva åt när dom skämtar med varandra,fattar inte att jag säger det men jag kommer sakna att gå ditt varje månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0