Hiss och diss.

  1. Julstämning på höög nivå,missade dock lucia idag men gör inget!
  2. Jag har verkligen världens bästa vänner.
  3. Till nya låten med Michael Jackson och Akon,videon är underbar!
  4. Min kompis Johanna får vara på min Hiss lista för hon är helt enkelt bäst och jag har saknat henne gryyymt mycket,du är värd mycket fiinis!♥

  1. Är så jäävla skoltrött!
  2. Att Jay vann idol,helt sjukt! Olle skulle vinna.
  3. Folk som kallar mamma för morsa. -speciellt tjejer.
  4. Såna där walker jackor är en riktig diss! så fuula.
  5. Nya låten med Michael Jackson och Akon,bara jag som tycker att det ändå är lite löjligt? för det första i början "Akon and MJ" liksom haaalllå? visst det funkar på dina jävla låtar men en sån här låt med Michael Jackson,neej det gör bara allt så fel.

Och sen att dom släppte låten ändå Akon hade sagt nej. Låten var inte ens klar så det mesta av Michael's röst är redigerat. Gaah får damp.

 


Kommentarer
Postat av: martina

sv;; TAAAACK :D

2010-12-13 @ 19:16:16
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0