Läser gamla bloggen.

hahah det är så himla kul att läsa sin gamla blogg. Jag skrev så jävla löjligt och alla fjortis låtar man lyssna på,hhaha dör åt mig själv. Men det är kul att läsa gamla minnen från broängen♥

hahahah omg jag kommer ihåg när Carro och Sara krockade! Carro fick Saras tänder i huvudet så hon börja blöda som fan och Sara fick skiiit ont i sina tänder,fy kan tänka mig!
Carros huvud.


HAHHAHAHA Marcus,jag dör åt min klass.


hahahah omg va jag kommer ihåg det där!! Sara höll verkligen på och kissa på sig och jag kunde inte ens gå för jag garva så mycket åt henne! hahaha och när hon skulle redovisa,det är så typsikt killarna i vår föra klass att göra sådär.


saaaknar broängen♥

HAHAHHAHA jag dööör av garv! hahaha vi garva så¨mkt att vi tillomed fick gå hem för han pallade inte med oss!
Och på matten satt vi och snacka om va alla ville bli när vi blev strora och Marcus sa doktor men jag trodde han sa kock och tydligen var det skiit kul så jag&sara garvade som ffaaan och han kolla bara på oss som idioter.


hHhahah faan va sjuka dom var asså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0