Mordet i Sandhamn.

shiit det är så coolt!

Jag vet inte huuur många gånger jag varit på Sandhamn,jag bor inte så himla långt därifrån faktiskt på sommrarna. Jag älskar när dom nämner Harö,Sandhamn,Djurö osv. Och alla scener där det spelas in känner jag igen,det känns så coolt när man ser bilder där man själv varit och gått fleera gånger och där dom äter,har jag ätit,där dom badar har jag badat osv.

Och jag HOPPAS verkligen att dom åker till Harö i nått avsnitt,då kommer jag skrika va lycka!

För det är där min mormor och hennes man Erik bor,det är mitt andra hem.

iii jag älskar den här serien.


Kommentarer
Postat av: Peter

Ett svenskt försök till morden i midsomer eller? Never head about it!

2010-12-22 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0