Myskväll med Jossan.

Har haft en helkväll med Jossan,kollat idol och film.
Gick till henne först och sen drog vi hem till mig. Satt och snacka lite skit och garvade,börja se filmen innan idol börja. Riiiktigt jävla dåligt att Olle åkte ut,jag typ doog! jag hatar idol,jag ska aldrig se det igen för när jag fastnar för en person åker den alltid ut,faan också! Minnah och Jay liksom? visst Jay är okej men inte så bra att han är värd att vinna idol och Minnah ska vi inte ens snacka om,hon suuger ju!
Nej Olle skulle ha vunnit hela skiten,that's it!
Följde med Jossan hem sen och gick själv hem sen,det var lite mysigt och skönt.
Men nu ska jag sova,eller åtminstonde lägga mig i sängen och se en film och somna till den för nu är jag skit trött. Så god natt på er.
ah föresten,jag hatar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0