OTH dag.Myskväll hos hanna.

kunde inte blogga igår eftersom när jag vakna drog jag hem till Becka och hade en one tree hill dag och så fixa hon lunch som var skit god. Vi hann se tre avsnitt typ sen skulle jag hem och byta om för att dra hem till Hanna med julia och Sara där vi laga middag. Sen åt vi fruktsallad till efterrätt och sen såg vi film och drack glögg.
Sen gick vi och la oss i hennes föräldrars säng och det tog ett tag tills alla var riktigt nöjda och kunde ligga bra och va tysta,jag garva så mycket att jag börja gråta. Man fick fötter i ansiktet,hanna låg på mig,man fick inget täcke(men tydligen hade jag tagit allt på natten,hahah stackars sara),men det var mysit.
Alla vakna av att hannas mobil ringde,ingen orkade gå upp så vi låg kvar i sängen,missade bussen två gånger. Men sen gick vi upp och gjorde frulle och sen drog vi hem och hanna skulle shoppa.
Kom hem,somna på soffan och sen har jag inte gjort så mycket,fick liite panik när juuhanna ringde och sa att hon skulle komma till mig,så hoppade in i duschen men sen sa hon att hon kommer imorrn istället.
Nuu ska jag nog hitta en sovkompis för hela familjen har dragit till landet och jag våågar inte sova ensam hemma,höhöh. Men första ska jag hämta kladdkakan i frysen och kolla på VD,myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0