Shoppat.myskväll.död.

Jag råka glömma kolla tiden i natt så gick och la mig runt kvart över 4,wohho va dutig jag är!
kunde inte somna heller så låg säkert där i evigheter,kanske somna nångång men jag var vaken runt 6 när mamma släppte ut hundarna,haha shit va död jag var när jag skulle upp.
Var ju tvungen att gå upp runt halv elva för att göra mig klar till att åka in till stan och shoppa med johanna och sara. Köpte faktiskt inte så mycket i stan,fanns inte så mycket jag föll för men köpte ett fint halsband jag ska ha på mig på nyår,shiiet va taggad jag är!
När jag kom hem hjälpte alla till med middagen,jag gjorde världens godaste sallad och pappa gjorde rösti med kött,sjukt gott vare med massa goda såser till. Sen satte vi oss och kolla på en ny serie som handlar om att hela jorden blir infekterade och alla blir zombies,ni borde alla se den! skit bra gjort också.
The walking dead heter den. Nu ska jag sitta en stund till vid datan sen ska jag lägga mig och kolla på vampire diaries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0