The social network.

http://kulturbloggen.com/wp-content/uploads/2010/10/the-social-network.jpg


handling:
En sen kväll 2003 sätter sig Harvardstudenten och dataprogrammeringsgeniet Mark Zuckerberg ner vid sin dator och börjar intensivt jobba med en ny idé. Ur allt bloggande och programmerande föds vad som snabbt ska komma att bli ett globalt socialt nätverk och en revolution inom kommunikation. 500 miljoner kompisar och bara sex år senare är Mark Zuckerberg den yngsta miljardären genom tiderna, men framgången leder till både privata och rättsliga komplikationer.
min åsikt:
helt okej faktiskt,hängde inte med under hela filmen men det var coolt att se en film om hur facebook skapades osv. Och jag kan ju erkänna att man kände suget att logga in på fejjan i slutet av filmen,haha.
Men jo jag tycker ALLA ska ta och se den här,ni behöver inte se den på bio men hyr den åtminstonde.
Sen blev filmen så sjukt mycket bättre när Justin Timberlake var med,Jag och Johanna dog lite när han kom,haha. Och nu finns det en ny snygging,Andrew Garfield,först när vi såg honom var han sådär men sen blev han väärldsa snygg,yumm!
betyg:4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0