Two days in one.

bloggade knappt igår men jag var inte alls på humör på att sitta vid datan,gick och la mig i min säng och kolla på film sen somnade jag,gick upp när det var middag sen pluggade jag matte resten av kvällen.
Tror inte dte hände nåt speciellt i skolan,tog sovmorgon minns jag iaf. Sen på lunchrasten satt vi i cafeterian och spela uno,jag vann fett många gånger *stolt* nejmen sen på engelskan hade vi oförberett(?) test för nationella proven,kuul! gick så klart åt helvete,jag suger på hörförståelse,så sjuukt svårt! ändå fattar jag vad dom säger men kan inte skriva ner det liksom.
Aja slutade iaf 14.00 så jag klagar inte!

Idag tog jag också sovmorgon för jag mådde PISS imorrse,vakna med hög feber,huvudvärk,var skit förskyld så jag sket i matten och omvårdnaden. Ville skita i hela dagen men skulle ha uppvärmning med Mimmi och Sofie på idrotten. Åkte till skolan med mimmi och vi hann komma till slutet av omvårdnaden så vi fick massa papper och så. Uppvärmningen gick skit bra,kul att plåga dom andra,mohhhah.
Först körde vi tävling mellan två lag där man ska springa till andra sidan salen,springa sen tillbaka och hämta en person i sitt lag och sen håller man på så tills alla är hämtade,sen när man gjort det ska man lämna av person efter person. Typ alla fuskade och lyssnade inte men aja.
Sen 5 sit ups,5upp hopp och 5 armhävningar. Sen körde vi npn grej som Mimmi brukade göra på sin basketträning genom att man pekar åt höger,då ska alla gå som en krabba typ mot höger,sen kan jag peka ner då ska de ner på golvet,sen pekar jag upp och då ska dom hoppa,aah ni förstår`?
Haha det var lite kul att plåga dem lite så jag pekade upp och ner hela tiden,thhii.
Vi fick G iaf och kanske till och med mer. Lunch sen och det vart nån kyckling med nån sås,gött!
Satt och snacka med Sarah och Mimmi typ i en timme? hehe. Drog sen hem och nu ska jag på promenad med Jasper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0