Jobba.festa.uppvisning.

SRY mina fina läsare,har ju inte bloggat alls i helgen. Elr jo det har jag men inga världsa roliga inlägg direkt.
Igår jobbade jag hela kvällen och vi åkte taxi hem runt 2 tiden?
Vi fick ta bort tallrikar,glas,diska och bah hålla reda på alltihopa,sen när vi var klara fick vi i oss lite och börja dansa på dansgolvet med alla andra,hahah fyfaan va kul det var!
Tog Saras mobil och när vi kom hem till henne fick hon väärsta paniken och hennes päron sa att dom hade sett hennes mobil på bordet där festen var och hon fick sån damp och jag stod där och döögarva,asså hahaha hennes familj är oslagbara,fan va roliga dom är! tillomed pappa garvar när jag sa att sara o David bråka när han ringde.
Sleepa hos Sara för jag pallade inte åka hem,somnade diiirekt när vi la oss i sängarna. Fick gå upp tidigt för sara skulle på förberedelser inför uppvisningen,så jag drog hem och tg en dusch och satte mig vid datan en stund,sen drog jag och pappa och shoppa lite,kolla ny tv och så.
Kom hem,hämtade bara mina grejer sen drog jag och träffa Johanna,skulle se Saras uppvisning,shit va duktiga dom var!
På slutet dog jag och Johanna,bookstavligen!
Saras tränare tog av sig tröjan,hela han var bara byggd av muskler,heelt sjukt!
Så nu har vi en ny typ av kille..."gymnastik killar" herregud va tänker alla med när de vill ha en kille som spelar hockey? gymnastik killar slår alla.
Aja gick till La rosa sen där familjen satt och vänta,åt middag och hade mysit.
Kom hem och nu har jag pluggat matte hela kvällen,har äääntligen börjat förstått hur man räknar ekvation.
Nu vart det här inlägget lite föör långt,men då vet jag att MArtina och Jossan blir glada!♥

Kommentarer
Postat av: Tinis

Hihi Jaa :D <3

2010-12-12 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0