Bad update.

Uj jag har varit dålig på att uppdatera sen igår,sry men kom hem ganska sent.
Drog in till stan och såg the social network med Johanna Carro Dennis Micke Ellen Daniel och Viktor, åt på taco bar innan till middag. När vi skulle hem var tåget försenat,som vanligt. Sen hade dom problem med en dörr så vi stod typ i tullinge i en halvtimme? Sen kom några från min skola som låsades prata brittiska och vi typ dog av garv för vi visste ju att dom var svennar,så dom vart lite besvikna när vi avslöja dem.
När jag kom hem kollade jag på VD med kusinen,hahha hon ligger fett efter,eller sverige ligger efter. Vet redan allt som kommer hända liksom.
Idag vakna jag,gick och la mig bredvid min kusin och låg o snacka med henne och min syster. Sen gick vi upp och gjorde varm choklad och kolla på Spy kids som gick på tv,haha den är klockren!
Sen drog jag hem till Jocke där vi såg terror on elm street men han tyckte inte den var bra,hehe.
senare på kvällen gjorde jag ischoklad,dom vart fett bästa asså,helt klart! Fick besök sen också av Sofia,Amir,Kevin och Cleo,mysit.
Nu ska jag spela lite cityville,ligger efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0