G i Matte!

Hade muntligt prov ensam med min matte lärare idag och det gick riktigt bra,fick ju IG på provet men nu sa hon att jag fick G,hur nice är inte det? pheew då är matten avklarad.
Sen hade vi MSOK och då kolla vi på en film som faktiskt var ganska bra. Lunch sen och det vart nåt liknande som pyttipanna och den var verkligen inte god.
Hade engelska prov sen,sånt där som man inte kan träna till och det gick ju rent ut sagt åt helvete,uscha!
Jag orkade verkligen inte så jag skummade bara igenom allt.
Sen fick vi sluta för dagen och jag drog till centrum och handla dom sista klapparna,nu har jag köpt till Sara och Mamma. Kom hem och slog in dom och sen har jag inte gjort så mkt mer,imorrn äre sista dagen i skolan,fyyfffan va häärligt! alltså efter nyår kommer jag gå ide,jag svär.
Nej nu ska jag göra samhälls läxan,sen spela sims och sen dra till Becks.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0