Ung och bortskämd

Ung & Bortskämd är ju slut nu,Daniel vann och det är jag riktigt glad över,han var en favorit från början.

Jerry-Sjukt tråkig,sa inget,han märktes knappt,påminner om en person jag inte gillar. Nej men han var bara sjuukt tråkig och kunde lika gärna sitta där hemma och äta sin äckliga burkmat och spela sina spel.

Karolina-Bara jag som vart skiiit irriterad på hennes jävla röst? man ville bara strypa henne typ,nej kanske inte men guud jag tänkte på det hela tiden. Sen hennes hår? klipp det förfan,fööör långt och det såg bara ovårdat ut där uppe. För överdrivet med smink också.

Jean-Pierre-Han borde fått va med längre,för det första var han rolig och skön. Sen var han en av dom som föörsökte hålla ordning i huset och med disken som ingen annan diska.
Och det där med lapparna var ju bra att dom satte upp? Och så fick han skit för det. Och när han försvarade Jerry dära när de skulle fråga efter saker till sin loppis så fick han skit för det också,åhh blir så trött på föräldrarna.

Dezirée- ha ha ha det första jag tänker på är hennes hår,fyyfffan va hemskt! så äckligt fult att jag dör. Hon åkte ju ut först så fick ingen direkt bild av henne,jo lite bitchig och jäävlit bossig. Och ful :P

Daniel-
Yees min favorit! kom alltid med dom bästa kommentarerna och älskade när han blandade svenska och engelska i sina meningar. Han förändrades mest tycker jag. Han verkade vara den som alla gillade i huset.

Paulina-
förstår inte hur hon kunde vara med i finalen av dom bäst tre? hur gick det till? hon förändrades inte ett jävla skiit ju? Och när hon börja böla i slutet,snääällla lilla gumman? lägg ner förfan.
Det var som Karolina sa,hon gjorde säkert bara så för att få uppmärksamhet av föräldrarna.

Lorenzo-Snygg fast ändå inte snygg? Han var lite svår tycker jag,han var också ganska bossig där i slutet och det var därför han åkte ut. Men jag tycker han,JP och Daniel borde varit med i finalen,fast ahh det är såklart föräldrarna som bestämde.

Olga Isabelle- hahahha kan inte sluta garva! fyfan va ful hon är,och hennes hår? whats up med det där slickade håret och toffs? har inte sett nåt fulare och om man tycker Karolina hade mkt smink,jaa va hade OI då? fyfan va hon såg ut. Och löjlig var hon också,hoon vet inte ens hur man gör tomatsås!
hahah va jag garva åt henne när de skulle handla. Och när hon alltid börja garva åt sina egna kommentarer direkt efter hon sagt nåt,så jävla löjlig.

Tim-Joel- testa säg hans namn en gång,visst låter det som man säger "team Joel"? haha lite kul.
Men han var ju lungt den snyggaste i huset,helt ärlit! Fett coolt att han bor i Järna där min polare Mimmi bor,typ alla där känner varandra liksom.
Och det var sjukt gulligt när han vart så nervös när han skulle prata om motorcyklar för den där klassen,dock vare synd att han åkte ut för det.

Ellinor-
Ah asså hon var ju min favorit bland tjejerna iaf,inte för att jag fick väärsta bilden av henne,hon prata inte så mkt som dom andra. Men ajjja hon verkade lite elak mot sin mamma? ofta asså det måste va fejk,så sjuukt bitchig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0