Glaaad Cheeey!

Heeej bloggen,glaad cheeey idag!
hade sovmorgon till 09.10 så fick sova en timme mer än vanligt,efteersom jag fick G i matte igår slapp jag att komma idag. Kom till skolan och då hade vi Etik där vi egentligen skulle ha oförberett prov om diabetes,hela klassen vart typ galna och etersom halva klassen hade haft matte prov idag slapp vi,pheew!
Sen hade vi svenska och då fick vi bara reda på våra svenska resencioner(?) och jag fick G.
När vi fått våra betyg kollade vi lite roliga klipp på youtube,eller ah alla var ju inte direkt roliga om man säger så. Ah men sen hade vi mentors tid där vi fick våra busskort och sen sa vi hej då till varandra,fick dessutom en julklapp av bästaste Sarah,hur sjukt gullig är hon inte vaah?
Drog till Huddinge sen och shoppa lite,köpte en tröja till mig som jag ska ha på nyår och en julklapp till min kusin. Drog hem och kollade på Ung & Bortskämd,hahahah jag dör lite åt det där programet! Men det var sjukt bra att Daniel vann,han var ju liksom bäst.

"Men seriöst! Det går ju inte ens bort! The everlasting super poo!" 
Åt sen middag framför U&B finalen och sen slog jag in alla julklappar,är inte ens klar.
Nu vet jag inte riktigt vaad jag ska hitta på,önska jag hade en hel seriebox jag kunde lägga mig och kolla på,orkar veerkligen inte sitta vid datan känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0