Julafton 2010.

Dagen innan julafton kom våra kusiner och moster lite sent sådär på kvällen,vi beställde hem massa pizza som vi tjocka i oss. Sen tog vi fram massa candy och börja kolla på bingolotto men det var ju skit trist så vi satte på Holiday som gick på 5:an. Och alla satt och mobba mig för jag sa "naw" i varje scen.
Alla gick och la sig gaanska tidigt,dock inte Kevin och Felicia.

Julafton dååra. Jag och Becka gick upp ganska tidigt men hade inte direkt nån julkänsla sådär. Vi åt lite frulle och sen baka vi rock 'n road och knäck. Sen gick jag,becka,mamma och moster till mormor aina och hälsa henne god jul och gav henne julklappar,stannade där en stund och fikade ett tag.
När vi kom hem var det dags att börja göra sig lite finare än bara mjukiskläder och när alla var klara var det dags för Kalle Anka,guuud va jag älskar det! så då satt vi där och sa med i alla repliker och åt massa julgodis och drack glögg,muuums!
När kalle var slut kom pappa hem som hämtat mormor och Erik,jag är så glad att de lyckades komma till oss och alla hundar var med.  Så ah då åt vi julbord som varje år är lika gott,ändå man inte kan äta så himla mycket då,men mormors hemgjorda köttbullar är så sjuukt äckligt goda.
Sen börja vi öppna julklappar,blev lite sent iår men det var för att mormor och erik inte kunde komma tidigare. Men det var mysigt. Sen när vi var klara runt elva tiden gick jag upp och börja kolla på första hp filmen och sen åt vi kvällsmiddag med julskinka och sånt.
Sen när vi ätit och lekt med våra nya klappar gick jag och kevin upp och fortsatte kolla på hp.

Juldagen då,då gick jag upp tidigt,sa tack för alla klappar eftersom jag glömde göra det dagen innan.
Sen skulle mormor och erik åka hem och det var väl lite tråkigt att dom bara kunde stanna en dag.
Men vi hade en mysig dag då vi hade en filmdag och kväll,såg eclipse,resident evil:afterlife och the backup plan som faktiskt var jätte bra.
Åt skit god middag som mamma,moster och pappa hade fixat. Plankstek.
inte dåligt va?


Idag har vi inte gjort mycket alls,elr ja vi har inte gjort ett skit!
Vaknade av att moster kom upp och sa att dom hade gjort brunch,ääääälskar det!!
Så jag låg och drog mig i några minuter och sen gick jag upp. Moster och mamma hade gjort det så mysigt. Sen resten av dagen har vi kollat på en hp film och massa avsnitt av Vampire Diaries säsong 1.
Moster drog hem sen och kussarna stannade,fortsatte kolla på VD och sen åt vi thai till middag.
Myysig helg alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0