Big Break!

åh jag är så jävla trött!
Hade sovmorgon till 10 idag så gick upp runt 9,så himla skönt!
Matte på morgonen och vi fick reda på våra matte prov och jag fick G,16g och 2vg,sen så fattade jag äntligeen det som vi ska kunna till efter lovet,och så klart ska Jossan&Mimmi tönta sig,typ"åååh vi är så stolta mickis" "hon kommer lämna oss..." nånting hörde jag sen stängde jag av öronen.
Sen åt vi lunch från Sandras pappas pizzeria,jag mimmi och Jossan delade på två pizzor.
Och så såg vi Sweeney Todd i filmsalen men vi hann inte se klart så vi ska göra det efter lovet och praktiken.
Imorrn ska jag på hundutställnig hela dagen och kameran ska med!
På Onsdag drar jag till landet och kommer inte hem förs en på Söndag,sen är det jobba jobba jobba som gäller!
Hittade föresten den här videon hon Evelina och jag döör fan! så avundsjuk är jag på den här tjejen! kolla vilken underbar klipp hon fick.

''After i forgot to press record the first time she was nice enough to come back out and film another whole song for me:) ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0