Fredag biiig o´loove

Jossan tvingar mig att blogga men vet ju inte om vad,haha.
Idag så var det frilufsdag och vi badade i sydpoolen,träffade Maffe på stationen så vi hejade på varandra snabbt sen skulle han med bussen till skolan. Innan drog vi till donken för vi hade inte ätit nå breakfast så det blev cheeseburgare,wiie!
Öhm ja sen badade vi och hade massvis med kul,råka dränka Darling oxå,skiiiit läskigt. han hamna under en madrass som jag var på och så kom han inte upp,eller ah Jossan och dom var också på den.
Sen gick vi och basta,åhh så skönt det var då. Sen gick vi till donken och jag köpte min mat och sen gick vi till Nancys för de ville ha tacos. Sen åkte vi hem och jag&Jossan gick och snacka Taylor York&Josh Farro och om vårt bröllop och barn och allt,hhahaha! we have BIG plans och Hayley ska vara vår syster/bästis.
Ah men sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan. Det här har jag gjort nu under kvällen:
*Varit hemma hos sara och lånat skor till landet och hon lånade massa filmer
*Kollat på Vampire Diaries episode 14,och heeelvete va jag grät,kunde inte sluta och så fick jag panik för att jag inte kunde sluta gråta,Damon,Katherine,hon vill inte ha honom,han förändras,hon kramar honom,Grams åhh sorligaste avsnittet eveeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0